reallegal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cok zor olur mobilden oyun yapmak. Html css ile basit kodlarla yazılabilir ancak 3d yapıalbileceginiz sanmıyorum unity oyunları gibi
2D oyun yapımı mümkün müdür? Mümkünse hangi uygulama ile yapılıyor?