Selamlar,
Estonya en çok ret veren ülkelerden birisiymiş, konuda biri yazmıştı oraya başvurun diye:
https://x.com/baharcetiner_/status/1866064922389385599
Kalacağınız yere ait rezervasyon belgeleri, uçak biletlerini de (gidiş-dönüş) sunmuş muydunuz? Ben başvuru sırasında niyet mektubu gibi bir şey de yazmıştım, gezimin amaçları (kültürel faaliyetler vs. gibi internette bulursunuz taslakları), nerede kaç gün kalacağım, başka ülkeye geçmeyi planlıyor muyum, oralarda neler yapmayı planlıyorum vs.
Kolaylıklar.
Estonya'ya hiç bakmamıştık hocam. Danışmanımız da niyet mektubunda sizin dediğin şekilde belirtmiş.