Merhabalar @weepay; ile bu konuda çalışıyordum ancak hiçbir şekilde yurtdışından ödeme alamadım 1 senedir. Varsa daha iyisi çalışmak isteriz. Yaklaşık 400 ürünümüzle amerika ve avrupa pazarındayız.

@ekarusyazilim; izniniz varsa ben de takipteyim.