Üç büyük fakat GSM şirketi, 1 gün aralarla ilk Turkcell olmak üzere kampanyalarını başlattılar. Turkcell, Turktelekom, Vodafone olarak fiyat aşağı doğru iniyor. Bundan birkaç ay önce NETGSM hepsinden çok daha uygun fiyata (30GB 179₺) taahütsüz abonelik hizmeti veriyordu. Bu sayede 100.000 kullanıcı sayısını aşmış oldular. Bunu gören bu şirketler hemen masaya oturup, Netgsm'in aldığı şebeke hizmeti fiyatlarını artırdılar. Bu durumda NETGSM %68 zam yapmak zorunda kaldı. Üstüne bu kampanyaları çok vakit geçmeden yayınladılar. Böylelikle NETGSM'e geçmiş olan kişileri tekrardan kendi aboneliklerine katmış oldular.... Bu arada bu fiyatlara inebilen bu firmalar aylar öncesinden aynı tarifeleri yaklaşık 3 kat pahalıya sattılar.