Arkadaşlar VS'da versiyon yükseltmeye çalışıyorum ama ne yaptıysam bir türlü olmadı bu sorunu nasıl çözebilirim acaba ? Resimde gördüğünüz gibi Language version kısmına müdehale edemiyorum...