Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@RamazanAYDIN; Yıl sonu kampanyası hocam kampanya vardı bugün fiyatları tekrar ucuzlatmışlar 12 aylık taahhüt faturalı
fiyat çok uygun geldi de Vodafoneye çekim konusunda çok gevenemedim siz kullanıyor musunuz memnun musunuz?