Merhaba. R10'dan biriyle anlaşıp 3 adet site yaptırmıştım. ***** eklenti kullanmış. Sitelerden birine dışarıdan erişim oldu. Epey uğraştık. Yerine başka site yaptık.
Şimdi diğer iki site de aynı akibete uğruyor. Bunları da yenilemeyi düşünüyorum ama tahmin edersiniz ki oldukça pahalıya patlıyor. Siteler Wordpress. Bana ne önerirsiniz ki gereken emeği azaltalım?

Not: ***** eklenti yükleyen kişi için R10'da şikayet konusu açmıştım. Moderatör sağolsun adil hüküm verememişti. Şimdilerde bakıyorum, banlanmış. Keşke vaktinde dinleselerdi.