Merhabalar,
Yine aynı şey kaç gündür akşam saatlerin de internet 1-2mbbit'e düşürülüyor ve günlerdir bu problem devam ediyor çözüm bulunamıyor çoğu tüketicinin nakit önden ödeyerek içeride aylarca kullanmadığı günler bulunuyor birçoğumuz ticari ve iş amaçlı internet kullanıyoruz ve mağduriyet yaşıyoruz twitter "comnetdc" takip edebilirsiniz herkes bıkmış usanmış bir halde Cimer'e şikayetler Küfürler havada uçuşuyor fakat comnet umursamazlığına devam ediyor akşam saatlerinde ticketlar ve iletişim kanalları kapalı olduğundan kimse bişey yapamıyor ne olucak bu böyle comnetliler ne yaptılar başka ISS geçtiler mi? içerideki kalan günleri yaktınız mı yapılması gereken nedir düşüncelerinizi merak ediyorum...
comnetten kurtulmak isteyip baska internet servis saglayıcı arayan varsa gibirneti onerebilirim bende yeni gectim referans kodum ( GF5GMC497E ) karsılıklı inidirim kullanım saglayabılrız