Hocam yanlış anlamayın ama kurye olduğunuzda müşteri temsilcileri kocanız gibi davranıyor, her halükarda emir altında çalıştığınızı hissediyorsunuz. Ayrıca yağmuru çamuru insanlarla ve trafikle uğraşması çok daha dert yaşatıyor insana.

2 sene trendyolda çalıştım.