neoplan37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biliyorum bende aladım o hesaptan hocam, Yinede dijital vergi dairesine girdiğinizde vergi levhanızı göreblirsiniz. Sizde sonuçta vergi veriyorsunuz
O zaman çok iyi, herhangi değişim yapmama da gerek kalmıyor yani.