Tarayıcıda kayıtlı kartımı kullandım 38 tl çekmiş ödeme başarılı olmadı zaten ödeme yapacağım pos sorunluymuş iki defa denedim 76 tl civarı çekmiş bu geçici onaylama amaçlı çekim mi?