İyi destek olur tek başına ömür geçirilmez.Sen faizden para kazanmıyorsun aslında sadece paranın çoğunu hepsini değil enflasyondan koruyorsun.Reel enflasyon dedikleri bile %50 gerçek enflasyon çok daha yüksek,işte bu yüzden piyasada %50 faizle para kazanmış olmuyorsun...