TulinPinar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer duruşmalardan vareste edilmedi iseniz İKİ ELİNİZ KANDA DA OLSA duruşmaya gidin. Gidemeyeceğiniz duruşmaya mutlaka mazeret bildirin.
yok yok yakın bana adliye gideceğim sabah
TulinPinar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu arada bu işler avukatsız olmaz hocam. Bir avukat tutun kendinize. Hiçbirimiz hukukçu değiliz neticede.
avukatlar çok pahalı ya maalesef birde elimdeki deliller iyi olunca tutmak istemedim