Eğer duruşmalardan vareste edilmedi iseniz İKİ ELİNİZ KANDA DA OLSA duruşmaya gidin. Gidemeyeceğiniz duruşmaya mutlaka mazeret bildirin.
yok yok yakın bana adliye gideceğim sabah
Bu arada bu işler avukatsız olmaz hocam. Bir avukat tutun kendinize. Hiçbirimiz hukukçu değiliz neticede.
avukatlar çok pahalı ya maalesef birde elimdeki deliller iyi olunca tutmak istemedim