İnsan kendi derdini büyük görmemeli benim büyük bi rabbim var demeli imiş evet dilediğimiz olmuştur ancak herşeyin beteri olduğunu unutmamalıyız bunu dilemekte hakkımız olduğu gibi işleri yoluna koyabilecek birinin olduğunu da unutmamak gerek