selamlar yarın ara duruşması olan bir mahkemem var ben ifademi ve delilleri uyap üzerinden ' savunma dilekçesi ' olarak yüklesem mahkeme kabul eder mi? yani kısacası demek istediğim sözlü savunma yerine yazılı savunma vereceğim ( e-imza ile imzalayıp yükleme yapacağım )