chroome console çok saçma çalışmaya başladı. sinir bozucu oldu gerçekten. console kısmını açınca mouse imleci görünmüyor kod alanında. ve kasma donma oluyor. sizde durum nasıl arkadaşlar. sanırım güncelleme ile ilgli.