Fatkor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oz3ldennyazdim ama mesaj kutu dolu olduğu için gitmedi. Dostum hala monetag mi kullanıyorsun?
evet en iyi kazandiğim firmadir kendisi