Uzun süre sonra smm panellerden takipçi almayı denedim 2 sitede flag muhabbeti yapıyor benim uygulamamda böyle bir kısım yok. Ayrıca uygulama da güncel. Böyle bir şey olsa tarayıcıda da gözükmesi gerekiyor. Bu smm panellerinin uydurduğu bir şey mi ? Bot takipçinin gelmesi ile o flagın ne alakası var anlayamadım