Beşiktaşlı olduğum için umrumda değil bu görsel

Her zaman hakkı yenilen biz oluyoruz
Hakkınız yeniliyorsa ses çıkaracaksanız o zaman umurumda değil demeyeceksiniz

neyse tartışmaya devam etmeyeceğim sizinle durduk yere yasaklanmaya niyetim yok forumda.