Feryat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üstadım r10 yönetiminin yapacağı kısıtlı, burada benimde başıma geldi 4.500₺ lik bi d*landırma girişimi. R10 kişiyi banladı ve ben @avmucahitgulmus; iletişim kurup vekaleti verdim bir ay dolmadan masrafların ve paramı tahsil ettim, miktar az diye boşverdikce bunlar artmaya başladı. WhatsApp konusmanız varsa transfer açıklamasına birşey yazmasanız bile avukat onu tahsil ediyor icra yoluyla.
safircengo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeş senden önce bu siteyi biliyorum 5 yaş farkı var aramızda.
Bu kafa ne kafası bilinmez.
Adam beni dolan.diriyor.
Şikayet yazıyorum.
Konumu kitliyorlar.
Siteyi bilmen veya bilmem kimden kaç yaş büyük olman birşey ifade etmez. O parayı kolay kazanmıyorsan, o kadar dikkatli harcayacaksın. Burası bir forum, aracılık hizmeti adı ile ücret talep etmiyor. Arkadaş yukarıda açıklamış ne yapacağını. Geçmiş olsun.