benyuri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha 4 aylık üyesin neyin kafası bu anlamadım. Senin ihmalkarlığını site mi yüklenecek.
Kardeş senden önce bu siteyi biliyorum 5 yaş farkı var aramızda.
Bu kafa ne kafası bilinmez.
Adam beni dolan.diriyor.
Şikayet yazıyorum.
Konumu kitliyorlar.