Üstadım r10 yönetiminin yapacağı kısıtlı, burada benimde başıma geldi 4.500₺ lik bi d*landırma girişimi. R10 kişiyi banladı ve ben @avmucahitgulmus; iletişim kurup vekaleti verdim bir ay dolmadan masrafların ve paramı tahsil ettim, miktar az diye boşverdikce bunlar artmaya başladı. WhatsApp konusmanız varsa transfer açıklamasına birşey yazmasanız bile avukat onu tahsil ediyor icra yoluyla.