ESWORK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hepsini satıp bi tane 16 alırdım
16 kullanamam üstad ya 😅 yani iPhone kullanamıyorum ben günlük hayatta android bunlar iş için vs. genelde