1 gbit kullanıyorum 700 du aylık ben aldığımda turktelekom da 1000 liraydı arada 300 lira fark var ama bu benim sorumun cevabı değil neden turktelekom dan altyapı kullanan firmalar daha ucuza satabiliyor? Hemde %30 asıl mesele bu?
Aynı altyapı değil işte. O zaman o mantıkla Türk Telekom ve altyapısını kullanan herkeste bu sıkıntı olması lazımdı. Türk telekom sadece belli bir noktataya kadar kaba altyapı hizmetini kiraya veriyor. İnternet işi ondan sonra hizmet aldığın firmada.