vido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sanayi ustalarının bir gününü çek. testo taylan gibi acılar kullan.
Hocam açıkçası merkez yani ilçe bana uzak kalıyor biraz ben mahalle sayılabilecek bir yerdeyim. Otobüs parası gidiş 30 desek birde bunun dönüşü var ufak da bir orda atıştırmalık vs yesem düzenli 100-150 tl giderim olacak her seferinde. Ben hobi olarak vaktimi değerlendirecek şekilde video çekmek istiyorum açıkçası öyle fenomen gibi bir amacım yok. Testo taylan olayını da bilmiyorum bilsem birşey diyebilirdim belkide ilk . dan sonrası bende yok maalesef.