Dostlar merhaba, diyelim ofiste 10 bilgisayar var. Her bilgisayara ayı ayrı ip yapabilir miyiz? Bu konuda lutfen bilgisi olanlar açıklayabilir mi? Böyle bi4 hizmet nasıl alabilirim?