ercan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o1 modelinde çeşitli limitler var. Bu limitlere takılmadan sonsuz kullanım için bu 200$ 'lık paketi çıkardılar. O1 gerçekten inanılmaz bir model, beta sürüm kabul edilebilecek o1-preview'de çeşitli denemeler yaptım sonuçlar inanılmaz. Anlatmayı bildikten sonra yapılamayacak birşey yok neredeyse. Bence bu ürün için bu fiyat hiçbirşey değil.
yani kullanırken 4o değilde direkt o1 mi kullan diyosun