Öğrencilik yıllarımda Turkcell bünyesinde çalşırken mavi nokta olan bir bayimi devir aldık arkadaşımla. İşler çok iyi gidiyordu kazanc guzeldi ama biz naptık battık siz siz olun kazancınızı pavyona yatırmayın