JFB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2M Sermaye az nakit değil , neden stoklu yapmak isttemediniz ki?
Onuda tercih edebilirim sadece şuan bu konuda nereden başlayacağım konusunda bilgim yok bu konuda yaşamışlık ve tecrübesi olan kişilerden tavsiye bekliyorum