Türk Telekom denen firmaya geçmenizi kesinlikle tavsiye etmiyorum. TürkNet, Superonline(10 yıl kullandım, mecburen değiştirdim) neyse de, TT bazında muhatap bulamazsınız. Geçen hafta altyapı onlara ait diye başvurdum, 3 gün kuryelerini bekledik gelsinler diye, 5 gün de kurulum için bekledik ne kimse aradı, ne bir bilgi verildi. En sonunda ise sokaktaki telefon kablolarında problem olduğu, süre belirtmeksizin internet bağlanmayacağı söylendi. Ertesi gün TürkNet'e başvurdum, sözleşme internetten oldu ve ondan sonraki gün de kuruluma geldiler ve yine internet yoktu aşağı indik port bağlanmamıştı, yani koskoca TT muhatap bile almayıp "bölgede sorun var" diyerek salladı ve biz böyle 2 hafta internetsiz kaldık. Port bağlanması TT tarafından yapılıyor bu arada ve port etiketi taa 22 Kasım'da atılmış ancak bağlanmamış, siz düşünün.
Bu adamlara bulaşmayın hocam, ben bu mağduriyette bir de TT müşteri hizmetleri ile tartışma yaşadım. Kadın bana "beklemek zorundasınız" gibisinden tabirler kullandı, bağlatmadan önce 100 kere arayan şirket sözleşme yapınca ortadan kayboldu. İptal etmek istediğimde "kuruluma geldiklerinde istemediğinizi belirtin, ben buradan iptal edemem" denildi. Bölgede sorun olduğunu söyleyen arkadaş da "isterseniz aboneliği donduralım, öyle bekleyin" gibi dünyanın en saçma cümlesini bile kurdu. Her bölge aynı değildir fakat bu firmaya bulaşmanızı kesinlikle önermem. Ben burada size TürkNet, Superonline bağlatın asla demiyorum, yanlış anlaşılmasın, demek istediğim TT'den uzak durun 5 dakikalık iş için haftalarca bekletirler ve müşteri hizmetlerinde mağduriyetinize karşılık saygısızlık yapılır. Ben superonline da 10 yıl hizmet aldım ve müşteri hizmetleriyle bir çok defa görüştüm, mağdur olduğum durumlarda asla bana saygısızlık yapılmadı. Bunları kabul ediyorsanız elbette geçebilirsiniz TT'ye. Ben bu konu hakkında ekstra olarak popüler forumlarda konu açacağım zaten.