Messi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Caninizi sokakta mi buldunuz?
Bir kazada hayatiniz biter. Sakat kalma durumu olumden beterdir.
10+ Saat calismak sagliksiz beslenmek uykusuzluk cabasi.
Az kazan sigortan yatsin kafan rahat olsun derim.

Benim bir arkadasim gayri ihtiyari masaya bir yumruk atti eli sakat kaldi.
Insan vucudu dedin nedir, cok narindir.
Istanbulda motor kullanmaktan bahsediyorsunuz.

Guzel is bulunabilir. Benim bir arkadas Rossman da ilk ise girdiginde, 17 + 7 bin yemek ucreti aliyordu.
6 ay sonunda mudur yardimcisi gibi birsey oldu 24 + 7 bin yemek ucreti aliyor ve yaptigi hicbirsey yok. Yil basi yine zam alacak. Indirim kuponlari aliyor buna ek olarak indirimli urunleri kovalayip elden satiyor. Bim'de calisan arkadasim 30 bin aliyor ve hicbirsey yapmiyoruz diyor.

Is isi biraz sans isi. Bazi isler inanilmaz rahat. Hatta ayni firmada biri surunurken biri keyif yapabiliyor. Denk gelmesi gerek.

Ben sahsen 1/3 kazansam da guvenli isi tercih ederim.
Cunku ulkede saglik cok pahali bir duruma geldi. Yarin basina birsey gelirse altindan kalkamazsin.

Hakkinda hayirlisi olsun.
Aynen hocam arkadaşlarınız hiçbirşey yapmadan para kazanıyorlar biz eşşeğiz ya çok para kazanmak için çok çalışıyoruz