Yemek sepetinde daha çok kazanırsın getire göre ama yemek sepeti küçülmeye gitti ve depolarını kapattığı için mesafeleri uzadı. Örnek veriyorum eskiden 5km mesafe aralıklarla depoları vardı şimdi 20km mesafe var aralarında. O yüzden çok uzak veya çok ters gidebiliyorsun uzun yol soforu gibi hissedersin kendini ve hep tek başına oluyorsun getirde depoya vs geliyorsun iş arkadaşların oluyor vardiya yazılıyor daha düzenli bir iş gibi düşün. Yemek sepetine kıyasla getir de başlamanı tavsiye ederim