Hocam sanırım bende türk telekoma geçiş yapacağım. Hizmet ücreti, bağlantı ücreti, modem ücreti vs derken eşşek kadar para çıkıyor. Türk telekoma 500 TL verip rahatına bakmak en iyisi gibi duruyor.
Her zaman muhatap bulabilecegin firmadan almak en mantiklisi, karsima o kadar cok muhatapsiz olan firmadan kullanan musteriler geliyorki anlatsam inanan olmaz, abartiliyor dersin. Artik adi sani olmayan firmalardan kapatma islemi bile yaptirmak cok zor. Anca hakem heyeti araciligiyla falan yapiliyor. Adres ve irtibat atarsaniz hafta ici bakalim