Arkadaşlar bu işin tadı iyice kaçtı artık. Comnet kullanan arkadaşlar operatör değiştirdiniz mi? Hangi operatöre geçtiniz? Netinternet ve Turknet arasında kaldım. 3 büyüklerden abonelik almak istemiyorum ? Ne tavsiye edersiniz ?