Gutenberg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu, siz ve sizin gibilerin tamahkârlığı. Çılgın Türklükle ilgisi yok.
bi nevi haklısınız aslında ama, şirket diyorki 1 kişiyi davet et 10 enerji kazan. davet ediyorsun, biraz daha davet et hediyeni al diyor. bidaha davet ediyorsun, 5 enerji veriyor. sonra 2, sonra 1, sonra 0,1 falan.
onlar böyle tezgah kurarsa biz de bir yolunu buluruz anlamında söyledim

demircash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ücretsiz ürünün vergisi cıkıyor mu ben öyle bıraktım
hiç bişey istemedi benden. forumdan bir arkadaş, hepsini temu karşılıyor demişti. türkiyede 400 lira olan bir ürün aldım bakalım