Bu, siz ve sizin gibilerin tamahkârlığı. Çılgın Türklükle ilgisi yok.
bi nevi haklısınız aslında ama, şirket diyorki 1 kişiyi davet et 10 enerji kazan. davet ediyorsun, biraz daha davet et hediyeni al diyor. bidaha davet ediyorsun, 5 enerji veriyor. sonra 2, sonra 1, sonra 0,1 falan.
onlar böyle tezgah kurarsa biz de bir yolunu buluruz anlamında söyledim
ücretsiz ürünün vergisi cıkıyor mu ben öyle bıraktım
hiç bişey istemedi benden. forumdan bir arkadaş, hepsini temu karşılıyor demişti. türkiyede 400 lira olan bir ürün aldım bakalım