Hocam geçen yaz anneannemin ricası üzerine dolaplarını boyadım ama aklın fikrin varsa astar kullan hayatından nefret etmek istemiyorsan ben kullanmadım ben boyuyorum çok güzel görünüyo 1 saat sonra bakıyorum alttan eski renk tekrar çıkıyor bunu 10 kere boyadığını düşün ve hep aynı sonuç doğru düzgün bir görüntü alamazsın astar çok önemli 2 saat erken bitiririm astar kullanmassam deme 1 haftama maal oldu boya konusuna gelince gerçekten çok temiz iş çıkıyo hoşunuza gideceğine eminim.ASTAR ŞARTT. 😅😅