Dolap tezgah arasını çok araştırdım ve en kaliteli malzemeleri alıp ince işçilikle boyadım.
Sonuç: 2 ay geçmeden ocağın oradaki boyalar kabarmaya başladı.
Tezgah konusu çok büyük sıkıntı, ne kadar cam verniği atarsanız atın çiziliyor.
Dolapları boyadım rulo ve fırça ile. Çok fazla iz yaptı. 2 yıl kadar önce 2000 TL'ye boyama masrafı yapmıştım. Bu yıl 5000 dolap kapakları+2000 tezgah arası fayans işini hallettim. Bir daha mı asla derim.