daeş terör örgütüyle mücadele için desteklenen ypg bir kere daha desteklenir ne olmuş ki? halepteki htş = el-kaide. hizbullah bile israille ateşkes yapıyorsa, yani iran bile 'durabiliyorsa' bi düşünün bence. suriye savaşa çekilmek isteniyor, iran ve rusya bunu gördüğü için sessiz kalıyor. esadın veya arkasındaki devletlerin en ufak karşılığında netice savaşa doğru gidebilir. ypg'nin suriyeden toprak alması için daeşi kullanıp 'halkını savunuyor bende destekliyorum' diyerek suriyenin kuzeyini aldılar ypg'ye verdiler, şimdide el kaidenin uzantısıyla aynı taktiği uyguluyorlar. bizimkilerde türkiye toprak aldı diye seviniyor

rusya, iran susmuş, türkiye mi karlı çıkacak bu işten? rusya ve iran müdahale etmezse bile hiç yoktan 'terörle mücadele' diyerek halep'i de ypg'ye verirler. iki türlüde kazanan belli.