NaveBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
artık sorun kimse neyse bilmiyorum ama bu kasıtlı olarak çağrı merkezi kapanış saatinde yapılıyo
Aynen tam kapanış saatine denk getiriyorlar, kimse ulaşamıyor zaten, destek de açılamıyor Bunların yatacak yeri yok valla, bu kadar da karaktersiz olunmaz.