GPU zaten kullanılsın diye üretilir, ömürden yemez. Ömründen şöyle yer, eğer çok ısınır örneğin sürekli 80-85 gibi hatta daha üstünde sıcaklık değerlerine çıkarsa ve orada saatlarce durursa zamanla entegreler kararır ve nihayetinde bozulur. Ki bu da kartın soğutma performansına, kullanılan malzeme kalitesine bağlı.
En nihayetinde teknoloji şans işi, durduk yere de bozulabilir. Onun dışında GPU zaten %100 çalışması için üretilmiş bir teknolojidir. "Ah ben çok yoruldum bozulayım" demez. Onlar şehir efsanesi.
Güzel özetledin sağol
Değerli bilgiler için çok teşekkür ederim