by_savarona adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen hocam 17:50 gibi komple gitti
artık sorun kimse neyse bilmiyorum ama bu kasıtlı olarak çağrı merkezi kapanış saatinde yapılıyo