Yollamışlar abi işte, zaten dikkatli olunca dolandırılmazsın. O da onların hatası. Bunu sorgulamanın bir anlamı yok şu anda
Polise gitsen, polis bile sorar "odeme hesaba gecmeden nasil oluyor da odemeyi yapiyorsunuz" diye.
Konuyu karakola giderek cozmeye calismak daha faydali. En azindan irtibat kurdugu numaranin kime ait oldugu vs ogrenilebilir ama sanmiyorum bununla ilgili ne kadar cok ugrasirlar.
Cok gecmis olsun.