Merhabalar,

Arkadaşlarım Sahibinden’e 150.000₺ değerinde bir kahve makinesi ilanı koydular. Bir kişi alacağını söyledi ve sahte dekont ile parayı göndermiş gibi gösteriyor, arkadaşlarım otobüse veriyor ve Gebze otogardan teslim alacağını söylüyor. Ve kişi teslim alıyor ancak para gelmemiş dekont sahte telefon kapalı vb.

Şikayetçi olduk ancak başka ne yapabiliriz bu konuda bilgi sahibi, başına böyle bir iş gelmiş kişiler varsa yardımcı olursanız seviniriz.

Gebze Uludağ firmasında bir yakını olan, ya da otogarda bir tanıdığı olan varsa da olabilir.