Merhabalar.
Payoneerimde bi 150$ para birikti ebayde satış yaptığım için. Bu parayı çekmek istiyorum. Fakat üzerime bir şirket var. Satışların hiç birine fatura kesmedim çünkü ebay tüm satışlarımdan kdv kesti ve kdv kesmesin diye şirket bilgilerimi atmama rağmen "sadece ingiltere ebay hesaplarında şirket bilgisi girebilirsiniz" denildi.

Şimdi ben bu parayı TL olarak çeksem vergi vermedim diye sıkıntı çıkma ihtimali yok mu? Payoneer kart sipariş etmedim çünkü bu paranın devamı gelmeyecek.
En temiz nasıl hallederim