merhabalar

kaspersky'a iade talebinde bulunuyorum ancak ne maile ne de desteğe geri dönüş yapmıyorlar 2 kere destek açtım mail attım dönüüş yok

kendilerine nasıl ulaşabiliirm müşteri destek numarasını bulamadım