mellon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Apple, uygulama içi satın alımlardan (In-App Purchases) %30 oranında bir komisyon alır ve bu nedenle, dış linkler aracılığıyla ödeme yapılmasına izin vermez.
Çözüm nedir peki?