Mezuhost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üst kuruluş denilen firma ile bugün görüştük. Bizim taraflı bir sorun yok diyor vallet ile ilgili. Bu parayı niye tuttular ozaman bende anlamadım. son günlerde sorun yaşadıkllarını söyledikten sonra Ödemeleri Paybyme üzerinden göndermeye devam ettiler. madem sorun var nasıl ödeme gönderebildiler. Biz paramızı alamamışız sinirli olmamız normal,Alttan almak yerine iyice üsten üsten konuşmaya başladılar son günlerde. Her insanında sabrının bir sınırı var. 1 aydır ödeme yapmadılar bize.
sende iyi sabir varmiş hocam 1 hafta bloke kaldı sonra ödemeler geldi 2 3 günde bir sıfırladım kapattım sitede gpay yeter bana