Hocam hiç birinin birbirinden haberi yok aradi beni diyor şikayetvar şikayetiniz için aradık ne şikayeti konu bile açmadım dedim
diyor ki alt yapi düzenlemesi öbürü diyor ki paybeme ust kuruluşumz ödemeleri bloke yapmiş para gönderemiyoruz bunun için çalışıyoruz kimse kimsenin ne yaptığını bilmiyor
tuaf bir firma sıfır güven bu yaşadığım bilmem kaçıncı sorun aylar önce de habersiz 120k bakiye silinmişti hesap kitap yaparken çıktı ortaya hala kullanmak benim salaklığım son parayi çekik kapattım şükür
Üst kuruluş denilen firma ile bugün görüştük. Bizim taraflı bir sorun yok diyor vallet ile ilgili. Bu parayı niye tuttular ozaman bende anlamadım. son günlerde sorun yaşadıkllarını söyledikten sonra Ödemeleri Paybyme üzerinden göndermeye devam ettiler. madem sorun var nasıl ödeme gönderebildiler. Biz paramızı alamamışız sinirli olmamız normal,Alttan almak yerine iyice üsten üsten konuşmaya başladılar son günlerde. Her insanında sabrının bir sınırı var. 1 aydır ödeme yapmadılar bize.