caylakgirisimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açmama gerek yok hocam buyrun örnek bir konu aramada başlığa "yeniyim" vs. yazınca örnekler bulabilirsiniz.
https://www.r10.net/instagram-ticari...m-hesabim.html

Sırf erkek diye adama 0 yorum gelmiş.
Bu tür konulardaki hoşgeldiniz mesajları bana çok antipatik ve itici geliyor, hatta zorlarsak ayıp bile diyebilirim.
ben ayıplık bir durum göremiyorum, bir arkadaşımın vesilesiyle üye oldum. blog hakkında bilgilendirmek amaçlı bana ilk konunu aç diye öneride bulundu. konuyu farklı yerlere çekmenize hiç gerek yok iyi akşamlar