Açmama gerek yok hocam buyrun örnek bir konu aramada başlığa "yeniyim" vs. yazınca örnekler bulabilirsiniz.
https://www.r10.net/instagram-ticari...m-hesabim.html
Sırf erkek diye adama 0 yorum gelmiş.
Bu tür konulardaki hoşgeldiniz mesajları bana çok antipatik ve itici geliyor, hatta zorlarsak ayıp bile diyebilirim.
ben ayıplık bir durum göremiyorum, bir arkadaşımın vesilesiyle üye oldum. blog hakkında bilgilendirmek amaçlı bana ilk konunu aç diye öneride bulundu. konuyu farklı yerlere çekmenize hiç gerek yok

iyi akşamlar