DroidPeak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunun yerine bize yeni modemler satma peşinde bana göre Cogent yakında iflas bayrağını çeker, comnet şuan trafiği bence yönlendirdi ama bu kadar trafiği port sayısı az olan bir yere yönlendirdiği için hızı düşürdüler fazla yük olmasın diye, suçu şuan müşterinin modemine atacaklar, modem satıp bu kaynakla başka bir çözüm bulacaklar gibime geliyor.


Heh bir bu eksikti zaten


Binlerce şikayet var şuan, adamların derdi de tek tek arayıp modem satmaya çalışmak hangi türk firması müşteri odaklı düşündü ki şimdiye kadar, tek düşündükleri cepleri hocam
şuan comnet tarafından seaboneye veya başka bi yere yapılan yönlendirme gözükmüyor. yetkisiz bi sağlayıcıdan 1 mbps bile olsa nasıl internet aldığımı düşünmeye başladım.
an itibariyle 0.80 mbps gördüm gavurlar 1000mbps çöp derken bizim max sevincimiz ortada